OEM T9357 sadales Vārsts BMW N20 Dzinēja Transportlīdzeklis

0 Atsauksmes Uzrakstīt atsauksmi


  • €21.80 €43.60

Pieejamās Iespējas


Specifikācija

Izcelsme:

Kontinentālās Ķīnas


Apraksts

OEM T9357 sadales Vārsts BMW N20 Dzinēja Transportlīdzeklis

risinājums nevar būt vienkāršāka – saglabāt to, kas darbojas un aizvietotu to, kas nav

Saglabā rūpnīcas soleonīda tinumu bezšuvju integrāciju

Replaes plastmasas vārstu daļas ar metāla uzticamību un izturību, smalki dzinējiem

Exclusive "pilots iedarbināt" vārstu mehānismu ātrās reaģēšanas augsts boost

Ar solenoīda spoles sevi no rūpnīcas aprīkots vārsts ir liels (ECU atver to ātrāk nekā jebkura pneimatisko vārstu, tad kāpēc to aizstāt?), bet vājais punkts tomēr ir vārstu mehānisms pats par sevi.Tā atrisina šo problēmu, vienkārši aizstājot vārstu detaļas ar anodēta sagatavju alumīnija korpusā, aprīkots ar misiņa virzuļa iestrādāt prasīgas pielaides.

Citu ražotāju produkti ietver aizstājot visu sistēmu ar tradicionālo pneimatisko vārstu, kas prasa ilgu vakuuma šļūtenes darbojas, papildu detaļas pieskaroties ieplūdes kolektora vakuuma, plus kāda cita solenoīda vārstu iedarbina ar pneimatisko vārstu, vai balasta rezistors, lai kontaktdakšu OE vadu stelles.Visi šie papildu priekšmetus, radīt produktu, kas ir lēnāks, mazāk reaģē, vairāk dārgi un aizņem daudz ilgāks laiks, lai instalētu.

Daudzi vēlu modelis Eiropas automobiļu izmantošanu, ECU kontrolē elektromagnētisko tipa padeves vārsti.Tas ir labs jēdziens, jo vārstu var reaģēt ļoti ātri, un tas atver tikai tad, kad tas ir nepieciešams.

Tomēr ir dažas problēmas ar šiem vārstiem.Tur parasti ir divu veidu elektromagnētisko-iedarbināt padeves vārsti atrast standarta VAG un Eiropas automašīnām, kuras abas ir savu trūkumi,...

Kopējo OE Problēma #1:

Diafragma veidi ir pazīstams plīst, īpaši, ja palielināt, un temperatūra ir paaugstināta, kā rezultātā chip tuning.

Kopējo OE Problēma #2:

Plastmasas virzuļa tipa noplūdes daudz vairāk, nekā vairums cilvēku realizēt (pēc uzbūves, nevis no apģērbus), un ne vienmēr aizveriet pēc augstas palielināt pārnesumu pārslēgšanas.

Turklāt, abos gadījumos solenoīda uz OE padeves ir tieši savienots ar vārstu mehānisms, kura nav ideāla, jo ne tajā, ne atgriezties pavasarī ir pietiekami spēcīga, lai atvērtu un aizvērtu vārstu droši par augstu prestižu.

Ar problēmām, piemēram, tas, jūs varat redzēt, kāpēc citu pēcpārdošanas ražotāji pieņemsim, labākais risinājums ir, lai aizstātu rūpnīcas padeves pilnībā.Diemžēl, lai gan, lai gan to nomaiņas komplekti, varētu būt spēcīgāks, nekā rūpnīcas padeves, to lēnāks reakcijas ātrumu un mazāku plūsmas neattaisno papildu izmaksas un sarežģītību – vairāk kā kompromiss, kā risinājumu.

Adreses rūpnīcas vārstuļu problēmas ar ļoti vienkāršs un elegants risinājums.Saglabājot rūpnīcas solenoīda saglabā visas priekšrocības krājumu sistēmas un nomaiņa vārstu daļas ar indestructable metāla detaļas nodrošina izturību un uzticamību nav svarīgi, cik daudz palielināt palaist.

Tas vēl nav viss.Nevis izmantojot elektromagnētisko tieši darbināt vārstu, esam ieviesuši unikālo "izmēģinājuma iedarbināšana" sistēmu.Tas nozīmē, ka solenoīda pārbaudes spiedienu, gaiss, ko izmanto, lai atvērtu un aizvērtu virzulis, tāpēc tas nav svarīgi, cik daudz palielināt jums push caur to, atvērt un aizvērt droši bez jebkad pārsniedz solenoīda spēju.

Šī funkcija uzlabo arī par rūpnīcas sistēmā, atverot vārstu pakāpeniski, reaģējot uz palielinātu spiedienu, lai to atver tikai tik daudz, cik nepieciešams, lai iegūtu darbu izdarīt (rūpnīcas vārstu vienkārši atver un izslēdz, tas nevar daļēji atvērt, ja padeves spiediens ir zems), iegūstot labāku jaudas atbildi.

RAŽOTĀJA DAĻAS #T9357

Stāvoklis: Brand New, Nekad nav Izmantots vai Uzstādītas

Uzstādīt:

Piezīme: Piekļuve Rūpnīcas Padeves Ir Ļoti Saspringts.Uzstādīšana Parasti Prasa Atbrīvojot Turbo Kolektora, Lai Iegūtu Piekļuvi Padeves Vārsta.

2011. - 2015. gadam BMW X1 SDrive20i/XDrive20i/XDrive28i E84 (N20 Dzinēju)

2011. - 2016. gada BMW 520i/528i F10/F11/F07 (N20 Dzinēju)

2011. - 2016. gada BMW Z4 SDrive18i/SDrive20i/SDrive28i E89 (N20 Dzinēju)

2011-2017 BMW X3 SDrive20i/XDrive20i/XDrive28i F25 (N20 Dzinēju)

2012. - 2016. gadam BMW 320i/328i F30/31/34/35 (N20 Dzinēju)

2014. - 2016. gada BMW 220i/228i F22 (N20 Dzinēju)

2013-2016 BMW 420i/428i F32/33/36 (N20 Dzinēju)

2014-2017 BMW X4 Xdrive20i/XDrive28i F26 (N20 Dzinēju)

2015-2018 par BMW M2 F87 (N55B30T0 Dzinējs)

Uzrakstīt atsauksmi

       

Saistītie produkti